תיעוד: ראש עיריית ירושלים משה ליאון בבית סנהדריה

    נתי קאליש No Comments on תיעוד: ראש עיריית ירושלים משה ליאון בבית סנהדריה

    ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון ערך בשבוע שעבר סיור ב'בית סנהדריה' ועמד מקרוב על צורכי המקום ושוחח עם הצוות והילדים | ליאון: "גאוותה של ירושלים היא על בית שהוא מגדלור של עשייה חינוכית וחברתית כמו המקום הזה"

    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפאתי שכונת עין כרם הירושלמית, במיקום שקט ופסטורלי, שוכן לו בית מיוחד. בית שהוא מקום של נתינה כבר יותר ממאה שנה. שמו של הבית הוא 'בית סנהדריה'. הבית שאליו מגיעים ילדים, שמאחוריהם סיפור חיים קשה. במקום הזה, הם מוצאים מחדש את ביתם, בזכות הצוות החינוכי שעושה למענם הכול כדי שיחושו בבית. 

    בשבוע האחרון, זכו הילדים והצוות החינוכי, לביקור מיוחד של ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, שביקש לעמוד מקרוב אחרי הצרכים הייחודיים של הבית המופלא. להכיר את הצוות החינוכי וההנהלה ולשוחח באופן אישי עם הילדים ש'בית סנהדריה' הוא עבורם בית. 

    את ביקורו פתח ראש העיר מר משה ליאון, בחדרו של יו"ר ההנהלה והאיש שמנהל  את המקום בהצלחה כבר מספר שנים בצניעות ובשקט, הרה"ג ר' מנחם שפירא שליט"א. הרב שפירא שיתף את ראש העיר, בחזון שמנחה את דרכו של בית סנהדריה. ראש העיר האזין בהתרגשות, לסיפורים על הילדים שצמחו וגדלו במקום והיום הקימו משפחות לתפארת. הרב שפירא סיפר על האתגרים שיש בהפעלת המקום והצורך למצוא מבנה של קבע עבור הילדים. 

    לאחר מכן שוחח ראש העיר עם הצוות החינוכי של בית סנהדריה, ששיתף אותו בחוויות היום יום בבית ובאירועים המיוחדים המתקיימים בו. בשיחה עם הילדים, שמע ראש העיר, כמה הם מחוברים למקום וכמה הם מרגישים שסוף סוף, לאחר הטלטלות שעברו הם מצאו במקום הזה בית. 

    ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון אמר בסיום הביקור: "גאוותה של ירושלים היא בעשייה החברתית שלה. בית סנהדריה הוא מגדלור של עשייה חינוכית וחברתית. התפלאתי לראות את הצוות ואת המסירות שלהם ובעיקר את החיבור של הילדים למקום הנפלא הזה.  בכוונתי לדאוג שהמקום ימשיך  לפעול, וימשיך לשמש כבית עבור הילדים שעברו כל כך הרבה בתקופת חיים קצרה כל כך" אמר ליאון. 

    המנהל הרה"ג ר' מנחם שפירא שליט"א הודה לראש העיר ואמר: "הייתה לנו הזכות, לקבל את פניו של ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, שהחינוך והדאגה לחלשים היא נר לרגליו. שמחנו לשמוע מראש העיר, שהוא מתחייב לדאוג לילדים הללו. אני סמוך ובטוח שהוא יפעל בכול הכוח והיכולת על מנת לדאוג להתפתחותו והמשך פעילותו של בית סנהדריה" סיכם הרב שפירא.



    0 תגובות